2015-16

Am publicat primul articol in 2008, cand eram mic si naiv (sau prost). Acum sunt mare. L-am descoperit azi din intamplare, cand cautam ceva pe o adresa de mail foarte veche si am vazut ca inca mai citesc vreo 500 de oameni pe luna (in medie) unele articole. Chiar daca nu o sa citeasca nimeni asta, poate o sa imi aduc aminte iar peste vreo 8-10 ani de blog.

Sunt Stefan, am aproape 21 de ani si sunt student in anul 2 in Anglia. Nu prea am mult timp liber, asa ca o sa scriu cand pot si cand am chef. Daca ai vreo intrebare despre Anglia, studii, viata de aici sau orice altceva lasa un comentariu sau contacteaza-ma. Probabil ca o sa raman fara subiecte foarte repede, deci o sa mai povestesc una-alta, ceva plictisitor, ce-mi vine in minte. Asa ca mai bine intreaba-ma ceva cat mai poti. Ma gandesc sa-i schimb tema (adica fundalul) si numele pe un domeniu .ro, dar nu prea am timp momentan.

Domenii de interes: ceva afaceri (online si offline), bani, antreprenoriat, calatorii, povesti, prieteni, facultate, proiecte – asta asa ca sa stii la ce sa te astepti de la blog.

p.s. ignora articolele vechi, eram si eu mic

Revin imediat.

Lasă un răspuns

